چندضلعی

چندضلعی

انجام پروژه تخصصی و صنعتی
چندضلعی

چندضلعی

انجام پروژه تخصصی و صنعتی

انجام پروژه فتوشاپ

انجام پروژه فتوشاپ

معرفی نرم افزار فتوشاپ

نرم‌افزار فتوشاپ چیست ؟ نرم افزار فتوشاپ یکی از قوی‌ترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها برای ویرایش تصاویر می‌باشد که با استفاده از امکانات موجود در این نرم افزار می‌توان به ایجاد و ویرایش تصاویر هنری و بسیار زیبا پرداخت . این نرم افزار برای اولین بار در سال 1990 منتشر شد و در آن زمان از نرم افزار فتوشاپ تنها به عنوان نرم افزاری برای ویرایش عکس‌ها و تصاویر مختلف استفاده می‌شد . در طی سال ها تغییرات ایجاد شده در این نرم افزار که سبب توسعه امکانات و قابلیت های ویژه آن گردیده است ، امروزه نرم افزار فتوشاپ تنها یک نرم افزار برای ویرایش عکس ها وتصاویر به شمار نمی رود و دارای کاربردهای فراوان دیگری نیز هست . همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند ، به نوعی محتاج این نرم افزار ها هستند.
به طور مختصر می‌توان گفت Photoshop ابزاری ست برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت و حتی متحرک سرو کار دارند . طراحان گرافیک ، ناشرین کتب و مجلات ، چاپخانه ها ، شرکت های تبلیغاتی ، طراحان سایت ، عکاس ها ، نقاشان هنری ، طراحان نرم افزارها ، انیمیشن سازها و …. به فتوشاپ احتیاج دارند . این نرم افزار حرفه ای گرافیک در عصر تکنولوژی امروز یک نرم افزار حساب نمی شود بلکه یک صنعت به شمار می آید . نرم افزار Adobe Photoshop محبوب ترین برنامه برای ایجاد و اصلاح تصاویر است و همچنین یکی از محصولات با ارزش شرکت Adobe می باشد . این نرم افزار اجازه می دهد تا کاربران تصویر خود را به راحتی دستکاری ، برش و تغییر اندازه دهند و یک اثر جدید خلق نمایند . این نرم افزاربیشتر در میان عکاسان و طراحان گرافیک حرفه ای محبوب است . اگر چه فتوشاپ برای ویرایش عکس ها و چاپ طراحی شده ، اما به طور فزاینده ای برای تولید عکس مخصوص وب استفاده می شود . Adobe Photoshop همچنین ارتباط قوی با دیگر نرم افزار های Adobe برای ویرایش ، ساخت انیمیشن و CD های آموزشی دارد .فرمت اختصاصی فایل ها در فتوشاپ ( PSD ) است که می تواند به Image Ready ، Illustrator ، Premiere، After Effects و Encore DVD منتقل شود .


انجام پروژه فتوشاپ

پروژه مارکت با دارا بودن تیمی از متخصصان و فارغ التحصیلان در رشته‌های هنر توانایی انجام سفارش‌های کارفرمایان در زمینه انجام پروژه فتوشاپ را دارد.


.سفارش پروژه فتوشاپ خود را همین حالا ثبت کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد